FAKTANTARKASTUS 1 Ei tullut tietoyhteiskuntaa. Tuli markkinointihöpöinen tietoistettu yhteiskunta.

Pelikasvattajien verkosto markkinoinnin peitejärjestö

  • Pelikasvattajien verkosto markkinoinnin peitejärjestö

"Pelikasvattajien verkosto" on nimestään huolimatta pelien markkinoinnin peitejärjestö. Heidän julkaisemassaan 150 sivuisessa Pelikasvattajan käsikirjassa aivot mainitaan vain 6 kertaa ja konteksti on pelien aivoja stimuloiva vaikutus. Carrin ja Healyn kirjoja ei lähdeluettelosta löydy.

http://www.meku.fi/pelipaiva/index.php?option=com_contact&view=category&....

http://grohn.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttuuri/163747-lasten-digitaaline...

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (4 kommenttia)

Käyttäjän grohn kuva
Lauri Gröhn

Ohjelmasta päätellen sekä tilaajat että toteuttajat ovat epäpäteviä hyvää tarkoittavia hölmöjä

http://peda.net/veraja/tulevaisuushaastaaoppimisen...

Käyttäjän grohn kuva
Lauri Gröhn

"Pelikasvattajien Verkosto -niminen järjestö rinnastaa railakkaasti palapelien tekemisen, lautapelien pelaamisen sekä tietokonepelaamisen toisiinsa. He kuitenkin eivät tunnu olevan tietoisia pienistä eroista, joita myös löytyy."

http://karilaitinen.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttu...

Käyttäjän grohn kuva
Lauri Gröhn

Täydellistä roskaa "tutkijalta" kun hän rinnastaa lasten digipelit ja urheiluharrastuksen

http://yle.fi/uutiset/pelitutkija_valtaosa_pelaami...

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset